نبض شنبه تا پنج شنبه از ساعت ساعت 23:45 تا 24 به مدت 15 دقیقه

شرایط تبلیغ تخصص برای پزشكان در برنامه نبض سه شنبه دوازده دی درباره شرایط تبلیغ تخصص برای پزشكان صحبت میكنیم

امروزه در هر كسب و كاری رقابت بسیار سنگین شده است. اگر كسی فكر كند كه تنها با افزایش قابلیت‌ها و ارائه خدمات خوب می‌تواند گوی سبقت را از رقبایش برباید یا شكست می‌خورد و یا مدت زمان زیادی را باید تلاش كند تا به نتیجه دلخواه خود برسد.

1396/10/12
|
16:00
|

یكی از قدرتمندترین ابزار كه یك پزشك برای معرفی خود به بیماران می‌تواند داشته باشد تبلیغات است. اما یك باور بسیار اشتباه كه اكثر افراد دارند این است كه هرچقدر هزینه بیشتری برای تبلیغات صرف كنند بازده بهتری خواهند داشت. این باور باعث می‌شود كه آن‌ها پول بسیاری را صرف تبلیغات غیر موثر نمایند و پس از مدتی از بازخورد آن ناامید شوند. این ناامیدی سبب می‌شود كه دیگر هیچ هزینه دیگری برای تبلیغات نپردازند و روند پیشرفتشان كندتر شود.اعضای سازمان در آگهی الزاماً می‌بایست نام و نام خانوادگی، شماره نظام پزشكی، آخرین مدرك تحصیلی براساس عنوان مندرج در پروانه مطب و نشانی مطب یا دفتر كار خود را قید نمایند. همچنین اعضای سازمان به اختیار و انتخاب خود می‌توانند درجه دانشگاهی تلفن ثابت، ایمیل و نشانی الكترونیك، ساعات و ایام پذیرایی بیماران و بیمه‌های طرف قرارداد را در آگهی خود درج نمایند.پزشكان و دندانپزشكان عمومی ضمن قید عناوین موجود در پروانه مطب می‌توانند سه رشته مصوب طبابت مورد علاقه خود را بدون ذكر نام تخصص در آگهی نام ببرند. كسانی كه در یك رشته تخصصی مدرك اخذ نموده‌اند می‌توانند دو شاخه فرعی رشته تخصصی خود را بدون ذكر كلمه فوق تخصص در آگهی بیاورند.استفاده تبلیغاتی از صحنه‌هایی كه مضر سلامت و بهداشت و فرهنگ عمومی جامعه است و به نوعی مروج آن‌هاست ممنوع است و رعایت ماده 12 آیین‌نامه تأسیس و نظارت بر نحوه كار و فعالیت كانون‌های آگهی و تبلیغاتی الزامی است.

دسترسی سریع
نبض