امشب 21ام مردادماه در برنامه "نقشه گنج" درباره یكیدیگر از راهكار های بومی كسب وكار به عنوان یك تولید كننده، جهت برند سازی در ذهن مشتری صحبت خواهد شد.اگر در فكر راه اندازی كسب و كار جدید هستید شنیدن این برنامه را به شما توصیه میكنیم.
به گزارش گروه چندرسانهای رادیو جوان؛ كلیه فعالیتهایی كه به شناخته شدن یك برند منجر میشود برندسازی میگوییم.موضوع «آگاهی از برند» تكیه بر ویژگیهای ذهن انسان دارد. به اعتقاد روانشناسان اطلاعات حافظه انسان بسیار بادوام است و اگر اطلاعاتی یك بار وارد آن شود به كندی از بین میرود. در موضوع برندینگ به توان یك برند در حافظه «آگاهی از برند» میگویند. برنامه «آگاهی از برند» كه در ذهن مشتری اتفاق میافتد سه سطح دارد:
1. آگاهی از (فقط) نام شركت، در این مرحله درباره برند (یا نام شركت) اطلاعاتی در ذهن خریدار نیست یا اینكه اطلاعات بسیار ناچیز است.
2. آگاهی از شركت بر اساس داشتن اطلاعات مناسبی از آن.
3. آگاهی از شركت براساس استفاده كردن از آن.
امشب 21 ام مرداد ماه در برنامه "نقشه گنج" درباره یكی دیگر از راهكار های بومی كسب وكار صحبت میكنیم. كه به عنوان یك تولید كننده اگر كالا و خدمات ارائه میكنیم چطور در یاد مشتری بمانیم؟ اگر در فكر راه اندازی كسب و كار جدید هستید شنیدن این برنامه را به شما توصیه میكنیم.
انتهای پیام/