یكی از موضوعات اساسی كه در زمینهی برند در طی سالهای اخیر بسیار مد نظر قرار گرفته، شناسایی عوامل وفاداری مصرف كننده بر روی برند است. آیا شما حاضرید برند یا مارك فعلی گوشی خود را مجددا انتخاب كنید؟
خرید گوشی تلفن همراه و انتخاب برند همیشه یكی از دغدغههای اصلی كاربرانی بوده كه تمایل به تعویض گوشی خود با محصولی بهتر را دارند. در این صورت، آیا شما حاضرید برند فعلی گوشی خود را مجددا انتخاب كنید؟
یكی از محصولاتی كه در دهههای اخیر بسیاری از شركتهای بزرگ جهانی را برای جذب مشتری به سوی خود جلب كردهاست، تلفن همراه است. با چنین حجمی از تقاضای تلفن همراه، شركتهای بزرگ تجاری تلفن همراه مانند (اپل، هوآوی و سامسونگ) به رقابت بسیار زیادی هم در ایران پرداختند.
در این بین طرح و نظریات گوناگونی برای فروش هر چه بیشتر این محصولات در بازارهای ایران ارائه شد و چون رقابتی گسترده در كار بود، آنچه به موفقیت این شركتها كمك میكرد موفقیت برند (نام تجاری) گوشیهای همراه بود. یكی از موضوعات اساسی كه در زمینهی برند در طی سالهای اخیر بسیار مد نظر قرار گرفته، شناسایی عوامل وفاداری مصرف كننده بر روی برند است.
در همین خصوص برنامهی «رادیو همراه» امروز با عنوان «وفاداری به برند هنگام تعویض گوشی» از رادیوجوان پخش میشود.
این برنامه كه كاری است از گروه جوان و دانش كه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16تا 16:30 بعدازظهر به مدت نیم ساعت از بازار موبایل ایران به صورت زنده از رادیو جوان پخش میشود كه سردبیری آن را مهدی استاداحمد و تهیهكنندگی آن را حامد مرادیان بر عهده دارند.