""رادیو همراه"" 21 مرداد ماه شیوه و راهكار مناسب جهت فروش گوشی، خصوصیات یك فروشندهی خوب در یك فروشگاه از دید كارشناسان و مردم و بازخورد مصرفكنندهها همچنین چگونگی صبر و تحمل و اخلاق فروشندهها را بررسی كرده است.
به گزارش گروه چندرسانهای رادیو جوان؛ ""رادیو همراه"" 21 مرداد ماه شیوه و راهكار مناسب جهت فروش گوشی، خصوصیات یك فروشندهی خوب در یك فروشگاه از دید كارشناسان و مردم و بازخورد مصرفكنندهها همچنین چگونگی صبر و تحمل و اخلاق فروشندهها را بررسی كرده است.موضوع برنامه بدین شرح است:
از قدیم گفتند فروشنده باید خوش اخلاق و خوشرو باشه. یعنی حتی اگه یكی اومد كه صد تا گوشی جا به جا كرد و حتی آخرش هم یكی شُ نخرید شما باهاش بد برخورد نكنی. شاید پولش نمی رسیده اصلاً. دیگه شما بدتر از بوتیك دار ها نیستید كه لباس می فروشند. اون بینواها روزی پونصد دست لباس باز می كنند و جمع می كنند. كار شما كه فقط یه گوشیه. مردم یكی به خاطرقیمت های شما میان تو مغازه تون یكی هم به خاطر اخلاقتون !
خصوصیات یك فروشندهی خوب در یك فروشگاه فروش گوشی چیست؟ مخصوصا در مواجهه با شهروندانی كه اطلاعات فنی ندارند....
رادیو همراه 21 مرداد ماه را با این موضوع از قسمت آرشیو بشنوید.
انتهای پیام/