برای ایجاد یك بازار اقتصادی خوب فقط تولید یك محصول مرغوب كافی نیست. بلكه یك روش كارآمد نیاز است تا محصول تولیدشده را در بازار اقتصادی داخلی و خارجی معرفی كند؛ كه میتوان نمونهٔ این روش كارآمد را صنعت بسته بندی كالا دانست.
بهگزارش گروه چندرسانهای رادیو جوان؛ برای ایجاد یك بازار اقتصادی خوب فقط تولید یك محصول مرغوب كافی نیست. بلكه یك روش كارآمد نیاز است تا محصول تولیدشده را در بازار اقتصادی داخلی و خارجی معرفی كند؛ كه میتوان نمونهٔ این روش كارآمد را صنعت بسته بندی كالا دانست.
صنعت بسته بندی و چاپ بر روی كالا یكی از ابزارهای مهم در بازاریابی بینالمللی است.در ایران محصولات مرغوب فراوانی مانند خرما، زعفران، پسته، انواع ترهبار و… وجود دارد كه این محصولات به كشورهایی نظیر مالزی، روسیه، اندونزی و…صادر میشوند.
اگر محصولات تولیدی كشور بسته بندی مناسب نداشته باشند؛ قطعاً با قیمت و ارزش ارزانتری به دیگر كشورها فروخته میشود و همان محصول ایرانی با قرار گرفتن در بسته بندیهای شیك و مدرن به نام همان كشور به دیگر كشورها عرضه میشود.
پس بعد از مرغوب بودن كالا مهمترین بخش در امر فروش و صادرات، اهیمت دادن به صنعت بسته بندی مناسب كالا است.
"عصر من" 12 اسفند بررسی كرده است.
انتهای پیام/