برای تجارت بهتر باید احترام به مشتری را در راس امور قرار دهیم چرا تجارت ما بدون حضور مشتری رونقی نخواهد داشت
گاهی اوقات برای اینكه بتوانیم مشتری را از كسب و كارمان راضی نگه داریم دست به اقدامات متفاوتی میزنیم، بی آنكه بدانیم به راستی مشتری در مواجهه با كسب و كار ما راضییست یا نه. در واقع مشتری راضی و نارارضی باهم تفاوتهایی دارند كه با شناخت این تفاوتها میتوانیم مشكلات كسب و كار خود را شناخته و در جهت رفع این مشكلات كوشا باشیم. شنیه هفدهم تیرماه در برنامه نقشه گنج در باره مشتری راضی و مشتری ناراضی حیبت خواهیم كرد شمارار به شنیدن این برنامه دعوت میكنیم.