بسیاری از تولیدكنندگان در هر عرصهای از فضای مجازی برای معرفی و تبلیغات خود استفاده كنند.
آن قدر تبلیغات اینترنت در زندگی روزمرهی همهی ما نفوذ كرده است كه نمیتوان از آن غافل ماند.
كسانی كه میتوانند یك مشتری پر سود باشند از اینترنت برای كارهای روزمرهی خود استفاده میكنند. نسلی كه در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اكنون وارد بازار كار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایههای كشور را در دست دارد.
حال این افراد كه میدانند اینترنت میتواند چه ابزار پر قدرتی باشد از آن به صورت روزمره استفاده میكنند وقتی كه از آنها آخرین قیمت را میپرسید آن را با اینترنت بررسی میكنند.
تبلیغات امروزه به علم و صنعت تبدیل شده است و در حال حاضر با پیشرفت فناوری و افزایش كاربران اینترنتی، اكثر انسانها در سراسر دنیا ساعات فراوانی از شبانه روز خود را در دنیای مجازی به سر میبرند، همین امر موجب شده است كه مدیران كسب و كارهای گوناگون، تبلیغات محصولات و خدماتشان را از رسانه به اینترنت سوق داده و این مسئله باعث شده است كه بسیاری از تولیدكنندگان در هر عرصهای از فضای مجازی برای معرفی و تبلیغات خود استفاده كنند.
دربارهی این موضوع «رادیو همراه» امروز با عنوان «تبلیغات در فضای مجازی» از رادیوجوان پخش میشود. این برنامه كاری است از گروه جوان و دانش كه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16تا 16:30 بعدازظهر به مدت نیم ساعت از بازار موبایل ایران به صورت زنده از رادیو جوان پخش میشود كه سردبیری آن را مهدی استاداحمد و تهیهكنندگی آن را اكرم زمانی بر عهده دارند.