با نگاهی به گارانتی در كشورهای توسعه یافته در مییابیم، تولیدكنندگان برای جلب مشتری، رضایت و حمایت از آنان اقدام به ارائهی گارانتی برای خدمات پس از فروش هر چه بهتر اقدام میكنند. اما اكثر مردم ایران ابراز ناراحتی از بی توجهی مراكز دارند.
اغلب خریداران میگویند صرف پول بابت گارانتی بیجاست و علاوه بر موارد ابطال گارانتی، شرایطی همچون اشكالات باتری، ضعف آنتن و یا معیوب بودن نرم افزارها كه از كاركردهای اصلی گوشی است شامل گارانتی نمیشود. اما عدهای هم هستند كه با توجه به موضوع قاچاق كه به آن اشاره كردیم به سمت خرید گوشی گارانتیدار میروند تا در صورت بروز مشكل از گارانتی استفاده كنند.
با نگاهی به گارانتی در كشورهای توسعه یافته در مییابیم، تولیدكنندگان برای جلب مشتری، رضایت و حمایت از آنان اقدام به ارائه گارانتی برای خدمات پس از فروش هر چه بهتر اقدام میكنند. اما اكثر مردم ایران ابراز ناراحتی از بی توجهی مراكز گارانتی دارند.
در همین خصوص برنامهی «رادیو همراه» امروز با عنوان «چرا گارانتی» از رادیوجوان پخش میشود. این برنامه كه كاری است از گروه جوان و دانش كه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16تا 16:30 بعدازظهر به مدت نیم ساعت از بازار موبایل ایران به صورت زنده از رادیو جوان پخش میشود كه سردبیری آن را مهدی استاداحمد و تهیهكنندگی آن را حامد مرادیان بر عهده دارند.