داستان پیامكهای تبلیغاتی و وعدهی هزاران جایزه، در برههای از زمان به مشكل بسیاری از مشتركان اپراتورها تبدیل شدهبود. مشكل همهی آدمها با موضوع پیامكهای تبلیغاتی.
بیگمان پیامك از جمله ابزارهای تبلیغاتی است كه در چند سال اخیر روانهی جامعهی ما شده و بخشی از اطلاعرسانی را نیز به عهده گرفته است، اما تعداد دریافت این پیامها به حدی رسیده كه برای بسیاری از مردم قابل تحمل نیست.
داستان پیامكهای تبلیغاتی و وعدهی هزاران جایزه، در برههای از زمان به مشكل بسیاری از مشتركان اپراتورها تبدیل شده بود. اینكه مشتركان گاه و بیگاه پیامهایی را دریافت میكردند كه طبق گفتهی خودشان هرگز مایل به دریافتشان نبودند.
برخی از كاربران در برابر این پیامكها و مزاحمتی كه ممكن بود در هر ساعتی از شبانهروز برایشان پیش آید، بیتوجه بودند اما برخی كه این پیامكها امانشان را بریده بود به مراجع مختلفی شكایت كردند و مسئولان مورد نظر هم در همین زمینه و در جهت آسایش مردم، تصمیماتی را اتخاذ كردند.
این برنامه كه كاری است از گروه جوان و دانش به سردبیری «حسن صنوبری» و تهیهكنندگی «سولماز ادیبی» كه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16تا 16:30 بعدازظهر به مدت نیم ساعت از بازار موبایل ایران به صورت زنده از رادیو جوان پخش میشود.