مسعود نجفی مدیر عامل روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در برنامه زنده «كافه رادیو» در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر به خاطرات 7 سال مدیریت خود در روابط عمومی این جشنواره اشاره و گفتگو كرد.
مسعود نجفی مدیر عامل روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در برنامه زنده «كافه رادیو» در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر بیان كرد: ما پیش بینی كرده بودیم كه در روز آخر ما تكرار كامل فیلم ها را داشته باشیم و حجم آماده سازی دكور اختتامیه، زمان بیشتری را نسبت به سال های قبل نیاز داشت و بخاطر همین قرار براین شد كه سالن میلاد یك روز بیشتر در اختیار گروه اختتامیه قرار داشته باشد.
وی در خصوص فوتبال بیان كرد: بازی با ژاپن اتفاق خیلی خوبی بود و انرژی مثبتی در خانه جشنواره جاری شد و همچنین این هیجان در خصوص بازی آخر وجود داشت كه در نهایت منجر به پیروزی نشد و اما گذاشتن بازی در جشنواره، تجربه خوبی بود كه در بازی دوم كامل تر شد.
مسعود نجفی در ادامه افزود: در این 7 سالی كه روابط عمومی جشنواره فجر را بر عهده دارم، در هر دوره سعی كرده ام كه شرایط برای بچه های رسانه راحت تر باشد و یك اتفاقی نیز در جشنواره رقم زده شود. بر فرض مثال؛ تقدیم هر روز از جشنواره به یكی از هنرمندان فقید سینما صورت گرفت كه از روز اول جشنواره شروع شد و برای روز آخر مختص به فردوس كاویانی خواهد بود و 30 ثانیه از این اشخاص قبل از نمایش فیلم یاد می شود و این كار می تواند هر سال روال جشنواره فجر گردد.
مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنوارهی فیلم فجر در پایان خاطرنشان كرد: امسال، سال خیلی سختی بود خصوصا در اولین روز بخاطر زمان كمی كه برای آماده سازی اینجا داشتیم و یكی سخت ترین روزهای من در این سال ها بود كه مسئولیت روابط عمومی را داشتم و اما در ادامه روند خوبی را مشاهده كردیم و استقبال خوبی از فیلم ها صورت گرفت.