اجتماع 12 هزار نفری حجاب و عفاف بانوان گفت و گو با آقای روح الله یگانه نوبخت معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در برنامه كافه رادیو >2 سال پیش
ماجراهای قمریها دو برادر قمری كه میخواهند راحت با هم درد و دل كنند و اتفاقهای كه بین دوبرادر قمری میافتد. >4 سال پیش
كسب و كار در فضای مجازی در موقعیتی كه همه بهتر است در خانه بمانیم زمانی برای رونق كسب و كار در فضای مجازی است >4 سال پیش
صرفه جویی در مصرف برق تبلیغات در مورد صرفه جویی در مصرف برق برای زمان هایی كه برق زیاد مصرف می كنید >4 سال پیش
منافع مشتریان چند نوع است؟ در هر مشتری به جز منافع اقتصادی منافع احساسی، منافع خودبیانگری و منافع اجتماعی وجود دارد... >4 سال پیش
رابطه بین فروشنده و خریدار رابطه بین خریدار و فروشنده چقدر مهم است . برای مشتری چه چیزی مهم است . اما و اگر هایی كه در مورد فروش وجود دارد. >4 سال پیش
مرحله سقوط یا سگها مرحله ستارهدار و مرحله سقوط یا همان مرحله سگ از مراحل یك پروژه كاری است. كدام مرحله از كسب و كار مرحله سقوط است. >4 سال پیش
شروع یك كسب و كار علامت سوال یا شروع یك كسب وكار امروزه چه مفهومی دارد. چرا به این مرحله علامت سوال گفته میشود. >4 سال پیش
نقاط ضعف كار كجاست؟ بررسی نقاط ضعف در كسب و كارها بسیار مهم و حائز اهمیت است. باید ابتدا به شناخت كامل خود برسیم تا نقاط ضعف مشخص شود. >4 سال پیش
نقاط قوت و ضعف در كارها اگر به دنبال رونق كسب و كار هستید فصل اول رادیوجوان به بررسی نقاط قوت و ضعف در حوزه بازار سرمایه پرداخته است >4 سال پیش
تصمیم درست و كسب و كار موفق تصمیم درست از كجا باید شكل بگیرد و چه تاثیری بر كسب و كار خواهد داشت فرهنگ یزدان پناه در این باره توضیح می دهد >4 سال پیش
چگونه نمایشگاهی را برای محصولات خود انتخاب كنیم فرهنگ یزدان پناه كارشناس برنامه در مورد انواع نمایشگاهها و نحوه انتخاب و برنامهریزی برای شركت در نمایشگاه توضیح میدهد >4 سال پیش
شركت در نمایشگاه ها بستر فراهم برای تولیدكنندگان در نمایشگاههای بزرگ چیست ؟ فرهنگ یزدانپناه در فصل اول توضیح میدهد >4 سال پیش
ایدهپردازی در مشاغل اگر میخواهید در شغل خود یك ایدهپرداز باشید، خلاقیت در فكر و روش اجرا باید وجو داشته باشد. >5 سال پیش
ادغام چند محصول در یك محصول ادغام چند محصول در یك محصول چه مفهومی دارد و آیا با اینكار به محصول جدید و مناسب خواهیم رسید؟ >5 سال پیش
نیازها در كسب و كار شناخت نیازها در كسب و كار به چه طریق امكان پذیر است؟ فرهنگ یزدان پناه كارشناس برنامه توضیح میدهد. >5 سال پیش
نام تجاری و محصول كسب و كار موفق نام تجاری بیانگر چیست؟ كسب و كار موفق و نام تجاری چه رابطهای باهم دارند؟ >5 سال پیش
نام های تجاری كالاها برای اثرگذاری بیشتر بر خواست مردم برای خریدن یك كالا فقط كافیست نام تجاری را منطبق بر فرهنگ و رسوم گذاشت تا در ذهن مخاطب جاودانه شود. >5 سال پیش
نام تجاری چگونه به بیان شخصیت میپردازد برای جاودانه كردن یك نام تجاری در ذهن مردم چه كاری باید انجام داد؟ فصل اول به این موضوع پاسخ میدهد. >5 سال پیش
چگونه یك مشتری راضی به خرید كالا می شود آگاهی دادن به مشتری و مراحلی كه خریدار باید طی كند تا كالای مورد نیاز خود را بخرد، بخش اصلی فروش میباشد >5 سال پیش
انتخاب از بین كالاهای مورد نیاز از بین دو خودرو كدام را انتخاب می كنید. بحث انتخاب در خرید و نیاز انسانها كجا مطرح میشود؟ >5 سال پیش
دست و جیغ و هورا رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داده سال 99 اجناس گران نمی شوند. نشان دست و جیغ و هورا تعلق میگیرد به همه آمارهای جناب نوبخت كه بر عكس از آب در آمده! >5 سال پیش
در اوج نگه داشتن كار در كسب وكار بعد از مرحله بلوغ نگهدای كار در اوج میماند نگه داشتن جایگاه یك كالا در بازار >5 سال پیش
بهرهوری در دوره عمر یك كالا دوره عمر یك كالا در بازار چقدر است اقداماتی كه باید انجام شود تا یك كالا تجدید حیات داشته باشد چیست >5 سال پیش
بلوغ یك كالا هر كالایی یك دوره عمر مشخص دارد در این دوران یك بخش به اسم بلوغ وجود دارد كه هر كالایی كه در بازار وجود داشته باشد این دوران را باید پشت سر بگذراند >5 سال پیش
نادر ابراهیمی در اینجا شب نیست در برنامه این هفته اینجا شب نیست بامداد شنبه مورخ نهم آذرماه به بررسی آثار نادر ابراهیمی پرداختیم كه با هم بخشی از این برنامه را میشنویم >5 سال پیش
نگهداری كسب و كار در مرحله رشد فرهنگ یزدان پناه كارشناس برنامه در مورد آفتهایی كه باعث میشود یك كسب و كار به مرحله رشد نرسد را توضیح میدهد >5 سال پیش
ورود به بازار كار ورود به بازار كار با محصول جدید. در هركسب و كاری این ورود متفاوت است. چگونه میتوان با یك محصول جدید وارد بازار رقابت شد. >5 سال پیش
شیوه قیمت گذاری اگر برندها به شیوههای مختلف در دست افراد مختلف قرار بگیرند میتواند باعث تحول گردد. اطمینان به برندها چگونه صورت میگیرد و شیوه قیمتگذاری چگونه خواهد بود >5 سال پیش
شرایط رقابتی در كسب و كار فرهنگ یزدانپناه كارشناس برنامه در مورد شرایط رقابتی در كسب و كار و قیمت گذاری در این شرایط توضیح میدهد >5 سال پیش
شیوه قیمت گذاری قیمت گذاری بر اساس ذهنیت خریدار یعنی چه؟ خریدار بابت چه چیزی و چه قیمتی باید بپردازد؟ >5 سال پیش
مهمتزین مبانی تقسیم بازار مصرف كننده چیست؟ فرهنگ یزدان پناه كارشناس برنامه در مورد تقسیم بندی بازار براساس جمعیت توضیح میدهد. این تقسیم بندیها چه كاربردی در بازار دارد >5 سال پیش
آمادگی برای راه اندازی یك كسب و كار آیا شروع كنم یا شروع نكنم؟ سوالی كه همه افراد قبل از شروع یك كسب و كار از خودشان می پرسند. چالش هایی بر سر راه یك كسب و كار تازه وجود دارد چیست؟ >5 سال پیش
روش های درآمد زایی فروش و به اشتراك گذاری درآمد چه اهمیت و ضرورتی دارد . روش های درآمد زایی برای جوانان >5 سال پیش
جذب سرمایه برای كسب و كار از كجا باید شروع كنیم . چگونه می توان اعتماد یك سرمایه گذار را جلب كرد . >5 سال پیش
پیدا كردن سرمایه گذار برای كار جدید گفتگو با كارشناس برنامه، فرهنگ یزدانپناه: «سرمایه گذار موثر چه گسی میتونه باشه؟» >5 سال پیش
آمادگی برای راه اندازی كسب و كار تصمیم گیری برای راه اندازی كسب و كار چه جایگاهی دارد. گفتگو با آقای یزدان پناه كارشناس برنامه در مورد راه اندازی كسب و كار و تصمیم گیری >5 سال پیش