مخاطب در رسانه
سال هاست كه شبكه های ماهواره ای فارسی زبان، جنجال های زیادی را در سطح قشرهای مختلف جامعه به وجود آورده اند. اما سوال اینجاست كه از منظر مدیران این شبكه ها، مخاطب در چه درجه ای از اهمیت قرار دارد و مهم تر از آن آیا برنامه سازان آن ها در ساخت محتوای رسانه ای، شعور مخاطب را در نظر می گیرند؟!
چیزی كه بیش از هر چیز نماد توهین به شعور مخاطب در این شبكه هاست، تبلیغاتی ست كه هر چند دقیقه یكبار به مدت نیم ساعت پخش می شود به منظور لاغری 30 كیلو در سه روز یا رشد مو در حد یال اسب برای افراد كچل با استفاده از یك قرص ناقابل!
كاوشگر در روز دوشنبه ، 13 اردیبهشت به موضوع تبلیغات در شبكه های ماهواره ای فارسی زبان می پردازد و این موضوع را آسیب شناسی خواهد كرد.
كاوشگر برنامه ای اقتصادی است كه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 10 صبح از آنتن رادیو جوان پخش می شود.
این برنامه با حضور كاوشگران جوان سیاوش عقدایی،محسن رسولی ،عبدالله مهر پیوند الوندی، نازنین علیدادیانی، عارفه موسوی و سعید مولایی تقدیم شما می شود.