برای مدیریت تعاریف متعددی ذكر شده است. یكی از آن تعاریف این است كه مدیریت فرایندی است كه طی آن تصمیم گیری در سازمانها صورت میگیرد. برنامهی «راهكار» 3 دیماه به مبحث مدیریت پرداخته است.
مدیریت از دید كاركردی شامل وظایفی همچون برنامه ریزی، تصمیم گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات رهبری انگیزش و كنترل میشود.
مدیریت یك فرآیند است و مفهوم نهفتهی مدیریت، هدایت تشكیلات انسانی است. اما از نگاه برنامهسازان «راهكار» مدیریت میتواند معانی دیگری را دربر بگیرد. مدیر كسی است كه حقوق و مزایای متفاوتتری در مقایسه با كارمند دارد. مدیر با رفتاری متمایز از كارمندان شناخته میشود و مدیر...
برنامهی «راهكار» سوم دیماه دربارهی مدیریت سخن میگوید.