راهكار شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:45 به مدت 15 دقیقه

سوهان روح یا روش تبلیغ؟

تبلیغ از طریق موبایل را می توان نوع جدیدی از تبلیغ به حساب آورد كه خواسته یا ناخواسته كاربران گوشی های همراه با آن در ارتباط هستند. بعضی از كاربران اقدام به حذف این نوع تبلیغ نموده اند ولی عده كثیری ازكاربران در معرض تبلیغات اینچنینی هستند.

1396/09/08
|
09:31
|

به گزارش گروه چندرسانه ای رادیو جوان؛ . تبلیغ كه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است كه در آن فروشنده یا تولید كننده ای با انجام امری سعی می كند كه خریدار بالقوه را از تولید محصول خود آگاه كند این عمل با روشهای گوناگونی انجام می شود كه تبلیغ در قالب پیامك ها به شماره شخصی افراد را می توان نوع جدید و تازه ای از انواع مختلف تبلیغ به شمار آورد.

تبلیغ از طریق موبایل را می توان نوع جدیدی از تبلیغ به حساب آورد كه خواسته یا ناخواسته كاربران گوشی های همراه با آن در ارتباط هستند. بعضی از كاربران اقدام به حذف این نوع تبلیغ نموده اند ولی عده كثیری ازكاربران در معرض تبلیغات اینچنینی هستند.

این روزها محتوای پیامك‌های تبلیغاتی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته‌ و دیگر داستان به تبلیغ یك مارك یا مركز خرید و تور گردشگری محدود نشده و محتوای تبلیغاتی از ارسال اطلاعات پزشكی، حقوقی و شرعی گرفته تا فال روز، ماه تولد و رنگ چشم را نیز شامل می‌شود.

این بحران محتوایی در زمینه پیامك‌های تبلیغاتی باعث شد كه در كنار موج رو به افزایش مشتركان ناراضی، وزارت ارتباطات نیز دست به كار شده و بارها در این مورد اعلام موضع كند.

برنامه "راهكار" 1 آذرماه موضوع تبلیغ و پیامكهای تبلیغی را بررسی كرده و با نگاهی طنز به تاریخچه تبلیغ و صدور بیانه ای برای تبلیغ از نوع پیامكی آن و حتی در عرصه شعر و ادب هم به تبلیغ پرداخته است.

این برنامه را از آرشیو و كانال رادیو جوان دنبال كنید.


انتهای پیام/

دسترسی سریع
راهكار