دوشنبه 13 آبان 98 فصل اولُ با موضوع روز تقسیم بازارهای مصرف بر اساس عوامل روان تشریحی شنیدید.
عوامل اجتماعی گوناگونی مثل طبقۀ اجتماعی، شخصیت و رفتار خریدار و غیره بر سطح تقاضا در بازار مصرف اثر گذارن و ما برای موفقیت در كسب كار نیازمند مطالعۀ این عوامل اونم قبل از شروع كاریم. اما چطور میتونیم این بررسیُ انجام بدیم و اصولا چطور میتونیم این نوع تقسیم بندیُ انجام بدیم؟! پاسخ به این سوالها موضوع گپ و گفت كارشناسی این قسمت از برنامه فصل اول بود.
فصل اولُ هر روز هفته از شنبه تا چهارشنبه بشنوید. ضمنا میتونید از طریق سایت رادیو جوان و بخش آرشیو برنامهها این قسمت و قسمتهای دیگر رو دریافت كنید.
تهیه كننده: علی نوبخت
گوینده: پروین كرمی
گزارشگر: فریبا آیینی