صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

بامداد یكشنبه از ساعت 24:00 به مدت 90 دقیقه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک آگهی بازرگانی و یا خواندن بروشور و بنرها متوجه غلط املایی یا محتوایی آن آگهی شده باشید. برنامه "راهکار" 21 فروردین ماه به غلط هایی که در آگهی های تبلیغاتی جا خوش کرده پرداخته است.

به‌گزارش گروه چندرسانه‌ای رادیو جوان؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک آگهی بازرگانی و یا خواندن بروشور و بنرها متوجه غلط املایی یا محتوایی آن آگهی شده باشید. برنامه "راهکار" 21 فروردین ماه به غلط هایی که در آگهی های تبلیغاتی جا خوش کرده پرداخته است.

رسانه ها تاثیری عمیق و گسترده بر اخلاق و تفکر اجتماعی افراد جامعه دارند چنان که ژان استوتزل در کتاب روان شناسان اجتماعی می نویسد: «ارتباط جمعی یا بهتر بگوییم ارتباطات در میان توده ها، عبارت است از انتقال اندیشه ها به تعداد فراوانی از افراد در آن واحد».

پرورش اندیشه ها و احساسات و انتقال منظم ارزش ها و نقش های تمدن و فرهنگ جامعه به افراد و همچنین پرورش عقاید و پرورش حرفه ای و کوشش در تربیت افراد جامعه از کارکردهای اصلی رسانه هاست.

در این میان مهم است که این اطلاعات و اخبار چگونه و با چه کیفیتی به مخاطب ارائه می شود. اگر بیلبوردها و بروشورها و آگهی های تبلیغاتی را هم یک مدل رسانه فرض کنیم. مهم است که رسانه هایی از این دست هم بدون غلط و صحیح به مخاطبان خود ارائه شوند.

انتهای پیام/

مرتبط با این خبر

  • از کپی برابر اصل دوری کنیم

  • راهکاری برای استفاده بهتر از جوی‌های آب

  • راهکار دستیابی به یک "وای فای" خوب

  • زمان واژه دور را بی معنی کرد

  • کار در منزل

  • تربیت فرزند

  • تحملشان را داریم؟

  • ورزش در خانه

  • کیف پول

  • کتاب